Σελίδες

Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Η μοναχική γραφή .

Εδώ και μερικά χρόνια άρχισα να γράφω κάποιες σκέψεις μου στο χαρτί . Όχι γιατί ήθελα ή θέλω να γίνουν γνωστές , αλλά γιατί θέλω να υπάρχει κάτι από μένα όταν δεν θα υπάρχω εγώ . Δυστυχώς όμως , η μόρφωση που έχω δεν μου επιτρέπει να φτιάχνω αυτό που λέμε "έναν καλό γραπτό λόγο". Έτσι άρχισα να γράφω κείμενα , αντιγράφοντας μεγάλους φιλόσοφους , ή διανοητές με στόχο να κάνω περισσότερο γνωστά τα κείμενά τους , όσο μπορώ . Τώρα πλέον με το "γράψε - γράψε" πιστεύω πως μπορώ να κάνω εντελώς δικά μου κείμενα , χωρίς να αντιγράφω φράσεις και λέξεις , επηρεασμένος όμως πάντα από τους διανοητές που μελέτησα και συνεχίζω να μελετώ . Σε αυτό το blog λοιπόν , θα αναρτώ αποσπάσματα από τα κείμενα που έχω μελετήσει , αυτούσια και με την κατάλληλη παραπομπή , ώστε αν κάποιος θέλει να μπορεί να βρει το βιβλίο και να ψάξει περισσότερο . Αν πάλι δεν τα διαβάσει κανείς που είναι και το πιθανότερο , θα συνεχίσω αυτό που λέει και ο τίτλος : τη μοναχική γραφή .
 Ξεκαθαρίζω πως δεν είμαι συγγραφέας αλλά "αντιγραφέας" και δεν ντρέπομαι καθόλου γι' αυτό αφού δεν παρουσιάζω τίποτε ως δικό μου αλλά και ούτε παραποιώ ή αλλάζω αυτά που είναι γραμμένα στο βιβλίο από το οποίο προέρχονται .   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου